嘩..........琴日打打下機..突然好想嘔~.~
最後好在大家都彈game...太好啦 感動@口@
今日返到學校...嗚嗚死葉輝講左D我唔想聽既野....你好野=3=你既中文堂我羅晒黎訓....哼哼哼
DOGDOG你.....同肥lund化學方程式好可怕= =.....心酸加少少鹽基先頂引中和返~~哈哈
3堂呃錢(美術)一齊上呀>w<勁鐘意.....岩岩先完成第一件作品=3=就要黎做第3件...救命呀邊有咁快呀
諗諗下點走左去搵孫孫傾計=3=睇下佢畫成點...傾傾下..比佢打=3=不過佢話我英文勁左仲話我去邊到補習
哈哈~緊我我d單字英文緊係勁啦 唔係點解激死蕉蕉= =係佢逼我用英文同佢吹水
嗯.......係呀..................哦 <-----------------你在逃避嗎????
傷心.........點解要避開我呢.........
..................................................等待..................................................
|