唉............
今日返學加放學...都差d比車車死~~嘩嚇死我呀
...今日去lunch果時dogdog同我講''你睇洗唔洗為左一棵樹放棄整個森林啵''
諗都沒諗就講>w<我就係鐘意果棵樹>3<........好似痴左咁∼∼∼哈哈
返到屋企見到你日記打d野..唉........係咁嘆氣.....哼哼哼..妒忌team
我都好想有女仔關心我呀~~keke 不過我都希望你幸福^^~
就算你唔鐘意我地都仲係朋友ma
在你的日記內流下了無數的眼淚
我等得架><我愛佢...辛苦都唔怕.......我對祂面前的承諾
......................................等待.............................
|