| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 3 日 星期四  |
網主回覆
許川樂你有沒有msn
Posted at 2009-09-23 07:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
是............ Posted at 2009-09-20 08:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我就系吾知佢系邊個先加佢. 我識既我就吾會甘啦. 又吾講自己系麥水. 到而家都系吾講. 算吧啦; 系甘多; 你d好朋友想點講就點講啦. 我就系甘. qz好友. 系甘多88
|
|
|
其實某人唔洗咁串既... 佢加你好友你可以唔接受... 同埋可能人地岩岩用qooza 所以先回你CM姐
|
|
|
你自己比自己CM既-_- 又吾回我個CM. 我真系過多幾日del左你好友佢!
|
網主回覆
......................sor Posted at 2009-09-15 10:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
sss456 於 2009-09-07 11:19 PM 發表:
...............
|
|
|
其實你系邊個呢'0' 加左我qz frd無啦啦; 仲要同我一樣系3月25生日?0? 囧...
|
|