依幾日都見你唔到
3.6
12點幾妍babe腥野黎
起身.洗頭
2點幾出HKJ搵妍babe
之後出cb
唱K wiF麵包.肥瑄
5點幾祝家豪後j0in
麵包.肥瑄走先......睇mr.演唱會喎
爆多笑料
8點走人*
周圍行wif 妍babe
許留山食野
水呀?!誰呀?!
9點幾番HKJ上數地等卓霖放工
玩左好多野
我咁大個女未試過坐係數地地下
珊瑚堡女經理=媽媽
珊瑚堡男經理=爸爸
珊瑚堡=屋企
員工男/女=仔仔/女女
媽媽係佢地屋企門口望住我地呀xd
我地仲有見到子健仔仔去廁所屙屎
過左好耐,,我地終於等到卓霖離家出走xd
好爆笑........笑左好耐**
坐中心....
見到熟人
買M記
10點幾番去
睇番你XG,,
發現其實你之前真係好愛你前度
睇到我想喊
我仲傻到係到諗;;
如果我係佢多好呢.....
不過一切都係我太天真
可能我唔講出黎.....我唔會咁中意你
♥發現我鍾意你 但我怎能迷戀你
|