蜜糖星星草莓蛋糕永遠在一起(:
stai113
暱稱: 貓不愛魚
性別: 女

2010 年 1 月 22 日  星期五
●2010-1-22♥

 

今日23號..
竟然忘記打bl..
sorsorsorsorsor>________<
---
擺一張經典相上尼賠罪-_____-
要Comm3nT`!!!!:]


.哈..可愛吧^^

 這一篇日記誕生 :2010-01-23 02:30 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 



2010 年 1 月 21 日  星期四
●2010-1-21♥

 

今日...
好啦....
同Donna講左對吾住牙..
看完那套''什麼新娘鬥大''
才明白友誼比世上任何野也重要!!TT...
期待你的回信:)
---
今日同小榛+小雪間屋企大裝修+沖涼XD
 
好似好迫咁↓

---
無聊整的↓ @v@|||

 

 這一篇日記誕生 :2010-01-21 08:42 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 



2010 年 1 月 20 日  星期三
♥2010-1-20♥

 

今日好早反左屋企...
11:35反到嚕...
一陣我可能去揾倩雅*v*
頭先...
行行下...
經過天水圍公園嗰度..
見到啲三葉草...
就突然問自己...
究竟點解人人都話四葉草比三葉草幸運?
吾明...
難道三葉草就沒有自己的好處??
不解...

 

 

 
---
好撚嬲牙!!!!!
仆街丫伯..
要食煙反屋企食啦...
食食食...
冇人可以響我最愛的公園食煙!!!
我走埋去同個阿伯理論...
好采咁岩有個管理員走過泥姐...
但係...
如果佢吾整熄支煙...
我博左條命,都同佢死過!!!!!!!!!!!!
小心啲牙><

---

 
   我爰天水園X)
更爰天水圍公園^0^

 這一篇日記誕生 :2010-01-20 11:53 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]