今日23號.. 竟然忘記打bl.. sorsorsorsorsor>________< --- 擺一張經典相上尼賠罪-_____- 要Comm3nT`!!!!:] .哈..可愛吧^^
今日... 好啦.... 同Donna講左對吾住牙.. 看完那套''什麼新娘鬥大'' 才明白友誼比世上任何野也重要!!TT... 期待你的回信:) --- 今日同小榛+小雪間屋企大裝修+沖涼XD 好似好迫咁↓ --- 無聊整的↓ @v@|||
今日好早反左屋企... 11:35反到嚕... 一陣我可能去揾倩雅*v* 頭先... 行行下... 經過天水圍公園嗰度.. 見到啲三葉草... 就突然問自己... 究竟點解人人都話四葉草比三葉草幸運? 吾明... 難道三葉草就沒有自己的好處?? 不解... --- 好撚嬲牙!!!!! 仆街丫伯.. 要食煙反屋企食啦... 食食食... 冇人可以響我最愛的公園食煙!!! 我走埋去同個阿伯理論... 好采咁岩有個管理員走過泥姐... 但係... 如果佢吾整熄支煙... 我博左條命,都同佢死過!!!!!!!!!!!! 小心啲牙>< --- 我爰天水園X) 更爰天水圍公園^0^