今日考中史... 竟然有温書... 多謝媽咪-^^- --- 雪雪好像有了BB 很開心喔^^ 希望不是空歡喜一場>v< --- 考完試.. 媽咪比出街^0^ --- 訟汶真的那麼好聽嗎?! 不要牙>.< --- 我終於買到鞋嚕^v^ 又買左牛仔褲:] --- 太好了^^ --- 閉閉:]
唉... 琴日同椰子打防疫針... 佢今日就發燒啦... 頭很熱,身又很熱... 擔心...T.T 椰子要加油好回來喔!! --- 好攰喔溫書温到... 溫到傻••• --- 先睡一會... 閉閉~
今日個房個鐘壞左.. 停響2:30.. 我以為系零晨.. 咪繼續瞓囉.. 點知瞓到1:20p.m== --- 又重左... 吾制牙>~~~~< --- 之前食的:] 同donna*v* 好味都震:}:}:}