蜜糖星星草莓蛋糕永遠在一起(:
stai113
暱稱: 貓不愛魚
性別: 女

2010 年 2 月 27 日  星期六
☺2010-2-27♥

 

今個星期,我很內疚又很不開心...
內疚的是星期三,
我在VA room打破了一個很漂亮的作品...
我真的沒有心的,
希望那個F.4的男同學不要太傷心,
對不起啦
對不起啦
對不起啦
對不起啦
對不起啦
對不起啦
對不起啦
對不起啦
對不起啦
對不起啦
T.T
。。。
星期三放學的時候,
回到家,
慣例的開MSN,
跟您的對話,
很滿足,很開心,
一輩子也不會忘記你...
謝謝您給我開心的九十天,
今天我剛剛在數的時候,
都不太相信我們都一起整整九十天了。
---
星期四,
IS課我很開心
換了位子,
旁邊的人都還不是一樣^^
(那太好了\ ( ^ V ^ ) /
我的功課多到死...
我做到1:30am-,-.....
(以下只是一部分的功課。)



---
星期五,
我很不開心...
一個我很愛的人,
給他愛的人罵...
如果他會因為他愛的人罵他而不再愛她的話,
那不是很好嗎?
想不通為什么她都不愛你,
你還要在她的身邊守候着。。。
---
星期六,
就是今天,
生病了,死不了...
還吃了很多,
謝謝那些有問候過我的人:]
---
 
白糖哦*v*
是孫悟空和Kai子嗎?XD
椰子戴~v~
---
我想要的是.......












大大的........













Comm3nT`XD

 這一篇日記誕生 :2010-02-27 04:14 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 



2010 年 2 月 22 日  星期一
☺2010-2-22♥

 

今天,課室的地板非常的濕滑,
好像水浸一樣。。。
---
我今天差點仆街了5,6次,
還要在很多人面前仆,
幸好我都沒有真正的仆在地上:P
---
今天用了一個新的造形回校,
沒有人說不好看,
我很開心哦>v<
---
多了人跟我玩,
更加開心開心開心哦`
---
希望永遠也像今天一樣的開心開心和快樂快樂-^v^-
---

多謝Kyle同Janice給我買了明信片,
我艾你們哦^______________v________________^

---
p.s::
我的bloG以后每兩天才會更新一次,
請各位留心和注意咯`
不便之處,敬請原諒:]


     
♥我的心開始好回來了♥

 這一篇日記誕生 :2010-02-22 06:52 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 



2010 年 2 月 20 日  星期六
2010-02-20♥

 

☆aB0uT mYs3lF☆
★n0.1`中文名;>汶`
★n0.2`英文名呢;>StepHanie`
★n0.3`花名;>`StepH.
★n0.4`讀僅小學定中學;>中學`
★n0.5`幾年級;>中二`
★n0.6`住邊區架;>天水圍`
★n0.7`你幾高;>172cm`
★n0.8`幾重;>秘密`
★n0.9`肥唔肥;>秘密`
☆aB0uT n0w☆
★n0.1o`而家幾點;>13:53`
★n0.11`開心嘛;>okay la`
★n0.12`除左做1oo問.仲做僅咩;>上q00za`
★n0.13`有冇聽歌;>有`
★n0.14`[如有]咩歌;>When you're gone
`
★n0.15`你而家喺邊;>屋企`
☆aB0uT l0v3☆
★n0.16`有冇拍過拖;>有`
★n0.17`[如有]拍過幾多次;>3`
★n0.18`[如有]仲愛唔愛佢;>有`
★n0.19`[如有]而家仲有冇拍拖;>冇`
★n0.2o`[如有]仲係唔係個個;>都話冇魯`
★n0.21`[如冇]想唔想拍拖;>55`
★n0.22`初吻仲喺唔系度;>吾`
★n0.23`你中意男定女;>男`
★n0.24`拍拖對像睇樣定內心;>內心`
★n0.25`同你拍拖有咩要求;>對我好`-v-
☆aB0uT Fr13ndSh1p☆
★n0.26`講晒你啲FD出黎;>cindy,,donna
★n0.27`多唔多知己;>吾多
★n0.28`有邊幾個;>秘密
★n0.29`平時同佢地做啲咩;>秘密
★n0.3o`做你FD有咩要求;>秘密
★n0.31`做你知己呢;>秘密
★n0.32`有冇同過佢地呃交;>秘密
★n0.33`有冇啲係呃完交而家好番;>55
★n0.34`有冇啲到到而家都仲未好番;>55
★n0.35`同邊個呃得最耐;>秘密
★n0.36`邊個識得最耐;>CIndy'
★n0.37`邊個之前係FD而家係仇人;>秘密
★n0.38`邊個最傻;>我
★n0.39`邊個最痴;>我
★n0.4o`邊個最好;>donna
★n0.41`邊個最煩;>donna-v-
★n0.42`邊個最易火;>我
★n0.43`邊個最姣;>b
★n0.44`邊個最令;>///
★n0.45`邊個最多FD;>m...
★n0.46`邊個成日唔理你;>m...
★n0.47`邊個做乜都會搵你;>m...
☆aB0uT Fam1lY☆
★n0.48`你多唔多屋企人;>唔多
★n0.49`同邊個一齊住;>爸爸媽媽工人
★n0.5o`有冇兄弟姊妹;>沒有
★n0.51`[如有]邊個;>/
★n0.52`最中意同邊個一齊;>媽媽
★n0.53`最唔中意呢;>/
★n0.54`邊個對你最好;>cindy
★n0.55`最差呢;>m...
★n0.56`中意自己一個人定係同佢地一齊;>自己一個
☆aB0uT Sch00l☆
★n0.57`你讀邊間學校;>/
★n0.58`中意呢間學校嘛;>中意
★n0.59`點解既;>、
★n0.6o`最唔中意學校邊個老師;>all
★n0.61`最中意呢;>no
★n0.62`喺學校開心嘛;>yes
★n0.63`學校有幾多層;>7
★n0.64`你認為高唔高;>55
★n0.65`學校大嘛;>55
★n0.66`你間學校band幾;>沒有
★n0.67`咩區呢;>天水圍
★n0.68`想唔想轉校;>55
★n0.69`點解呢;>/
★n0.7o`有冇轉過校;>no
☆aB0uT y0ur FaV0uR1t3☆
★n0.71`最中意既女歌手;>蔡卓妍
★n0.72`男歌手呢;>曹格
★n0.73`組合呢;>mr.
★n0.74`最中意食咩;>朱古力
★n0.75`飲咩呢;>黑糖奶茶
★n0.76`最中意去邊;>荷欄
★n0.77`最中意既季節;>夏季
★n0.78`最中意既band;>mr.
☆aB0uT 2 VS 1☆
★n0.79`男定女;>男
★n0.8o`開心定傷心;>開心
★n0.81`原子筆定鉛筆;>鉛筆
★n0.82`,令定樣;>令
★n0.83`HotCha定Freeze;>HotCha
★n0.84`GEM定Stephy;>電腦
★n0.85`電腦定電視;>GEM
★n0.86`公廁定屋企廁所;>屋企廁所
★n0.87`自然死定自殺死;>`自然死
★n0.88`暗戀定明戀;>明戀
★n0.89`單戀定相戀;>相戀
☆aB0uT th1s 1oo問☆
★n0.9o`係咪做左呢個1oo問好耐;>係
★n0.91`中唔中意呢個1oo問;>唔中意
★n0.92`而家幾點呢;>06:55
★n0.93`計下你做左幾耐;>3小時ok?
★n0.94`知唔知呢個1oo問係邊個做;>你
★n0.95`你係比邊個tag你做;>冇
★n0.96`其實你想唔想做;>唔想
★n0.97`希唔希望作呢個1oo問既人再作;>吾希望
★n0.98`點解呢;>因為好悶
★n0.99`你tag1o個FD做呢個1oo問喇;>
♥o1-)cindy
♥o2-)donna
♥o3-)winston
♥o4-)waibing
♥o5-)do if you want
♥o6-)do it you want
♥o7-)do if you want
♥o8-)do it you want
♥o9-)do if you want
♥o10-)all need to do
★n0.100`佢地唔做你會點對佢呢;>
☆Th3 EnD☆

 這一篇日記誕生 :2010-02-20 06:59 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]