今個星期,我很內疚又很不開心... 內疚的是星期三, 我在VA room打破了一個很漂亮的作品... 我真的沒有心的, 希望那個F.4的男同學不要太傷心, 對不起啦 對不起啦 對不起啦 對不起啦 對不起啦 對不起啦 對不起啦 對不起啦 對不起啦 對不起啦 T.T 。。。 星期三放學的時候, 回到家, 慣例的開MSN, 跟您的對話, 很滿足,很開心, 一輩子也不會忘記你... 謝謝您給我開心的九十天, 今天我剛剛在數的時候, 都不太相信我們都一起整整九十天了。 --- 星期四, IS課我很開心 換了位子, 旁邊的人都還不是一樣^^ (那太好了\ ( ^ V ^ ) / 我的功課多到死... 我做到1:30am-,-..... (以下只是一部分的功課。) --- 星期五, 我很不開心... 一個我很愛的人, 給他愛的人罵... 如果他會因為他愛的人罵他而不再愛她的話, 那不是很好嗎? 想不通為什么她都不愛你, 你還要在她的身邊守候着。。。 --- 星期六, 就是今天, 生病了,死不了... 還吃了很多, 謝謝那些有問候過我的人:] --- 白糖哦*v* 是孫悟空和Kai子嗎?XD 椰子戴~v~ --- 我想要的是....... 大大的........ Comm3nT`XD
今天,課室的地板非常的濕滑, 好像水浸一樣。。。 --- 我今天差點仆街了5,6次, 還要在很多人面前仆, 幸好我都沒有真正的仆在地上:P --- 今天用了一個新的造形回校, 沒有人說不好看, 我很開心哦>v< --- 多了人跟我玩, 更加開心開心開心哦` --- 希望永遠也像今天一樣的開心開心和快樂快樂-^v^- --- 多謝Kyle同Janice給我買了明信片, 我艾你們哦^______________v________________^ --- p.s:: 我的bloG以后每兩天才會更新一次, 請各位留心和注意咯` 不便之處,敬請原諒:] ♥我的心開始好回來了♥
☆aB0uT mYs3lF☆ ★n0.1`中文名;>汶` ★n0.2`英文名呢;>StepHanie` ★n0.3`花名;>`StepH. ★n0.4`讀僅小學定中學;>中學` ★n0.5`幾年級;>中二` ★n0.6`住邊區架;>天水圍` ★n0.7`你幾高;>172cm` ★n0.8`幾重;>秘密` ★n0.9`肥唔肥;>秘密` ☆aB0uT n0w☆ ★n0.1o`而家幾點;>13:53` ★n0.11`開心嘛;>okay la` ★n0.12`除左做1oo問.仲做僅咩;>上q00za` ★n0.13`有冇聽歌;>有` ★n0.14`[如有]咩歌;>When you're gone` ★n0.15`你而家喺邊;>屋企` ☆aB0uT l0v3☆ ★n0.16`有冇拍過拖;>有` ★n0.17`[如有]拍過幾多次;>3` ★n0.18`[如有]仲愛唔愛佢;>有` ★n0.19`[如有]而家仲有冇拍拖;>冇` ★n0.2o`[如有]仲係唔係個個;>都話冇魯` ★n0.21`[如冇]想唔想拍拖;>55` ★n0.22`初吻仲喺唔系度;>吾` ★n0.23`你中意男定女;>男` ★n0.24`拍拖對像睇樣定內心;>內心` ★n0.25`同你拍拖有咩要求;>對我好`-v- ☆aB0uT Fr13ndSh1p☆ ★n0.26`講晒你啲FD出黎;>cindy,,donna ★n0.27`多唔多知己;>吾多 ★n0.28`有邊幾個;>秘密 ★n0.29`平時同佢地做啲咩;>秘密 ★n0.3o`做你FD有咩要求;>秘密 ★n0.31`做你知己呢;>秘密 ★n0.32`有冇同過佢地呃交;>秘密 ★n0.33`有冇啲係呃完交而家好番;>55 ★n0.34`有冇啲到到而家都仲未好番;>55 ★n0.35`同邊個呃得最耐;>秘密 ★n0.36`邊個識得最耐;>CIndy' ★n0.37`邊個之前係FD而家係仇人;>秘密 ★n0.38`邊個最傻;>我 ★n0.39`邊個最痴;>我 ★n0.4o`邊個最好;>donna ★n0.41`邊個最煩;>donna-v- ★n0.42`邊個最易火;>我 ★n0.43`邊個最姣;>b ★n0.44`邊個最令;>/// ★n0.45`邊個最多FD;>m... ★n0.46`邊個成日唔理你;>m... ★n0.47`邊個做乜都會搵你;>m... ☆aB0uT Fam1lY☆ ★n0.48`你多唔多屋企人;>唔多 ★n0.49`同邊個一齊住;>爸爸媽媽工人 ★n0.5o`有冇兄弟姊妹;>沒有 ★n0.51`[如有]邊個;>/ ★n0.52`最中意同邊個一齊;>媽媽 ★n0.53`最唔中意呢;>/ ★n0.54`邊個對你最好;>cindy ★n0.55`最差呢;>m... ★n0.56`中意自己一個人定係同佢地一齊;>自己一個 ☆aB0uT Sch00l☆ ★n0.57`你讀邊間學校;>/ ★n0.58`中意呢間學校嘛;>中意 ★n0.59`點解既;>、 ★n0.6o`最唔中意學校邊個老師;>all ★n0.61`最中意呢;>no ★n0.62`喺學校開心嘛;>yes ★n0.63`學校有幾多層;>7 ★n0.64`你認為高唔高;>55 ★n0.65`學校大嘛;>55 ★n0.66`你間學校band幾;>沒有 ★n0.67`咩區呢;>天水圍 ★n0.68`想唔想轉校;>55 ★n0.69`點解呢;>/ ★n0.7o`有冇轉過校;>no ☆aB0uT y0ur FaV0uR1t3☆ ★n0.71`最中意既女歌手;>蔡卓妍 ★n0.72`男歌手呢;>曹格 ★n0.73`組合呢;>mr. ★n0.74`最中意食咩;>朱古力 ★n0.75`飲咩呢;>黑糖奶茶 ★n0.76`最中意去邊;>荷欄 ★n0.77`最中意既季節;>夏季 ★n0.78`最中意既band;>mr. ☆aB0uT 2 VS 1☆ ★n0.79`男定女;>男 ★n0.8o`開心定傷心;>開心 ★n0.81`原子筆定鉛筆;>鉛筆 ★n0.82`,令定樣;>令 ★n0.83`HotCha定Freeze;>HotCha ★n0.84`GEM定Stephy;>電腦 ★n0.85`電腦定電視;>GEM ★n0.86`公廁定屋企廁所;>屋企廁所 ★n0.87`自然死定自殺死;>`自然死 ★n0.88`暗戀定明戀;>明戀 ★n0.89`單戀定相戀;>相戀 ☆aB0uT th1s 1oo問☆ ★n0.9o`係咪做左呢個1oo問好耐;>係 ★n0.91`中唔中意呢個1oo問;>唔中意 ★n0.92`而家幾點呢;>06:55 ★n0.93`計下你做左幾耐;>3小時ok? ★n0.94`知唔知呢個1oo問係邊個做;>你 ★n0.95`你係比邊個tag你做;>冇 ★n0.96`其實你想唔想做;>唔想 ★n0.97`希唔希望作呢個1oo問既人再作;>吾希望 ★n0.98`點解呢;>因為好悶 ★n0.99`你tag1o個FD做呢個1oo問喇;> ♥o1-)cindy ♥o2-)donna ♥o3-)winston ♥o4-)waibing ♥o5-)do if you want ♥o6-)do it you want ♥o7-)do if you want ♥o8-)do it you want ♥o9-)do if you want ♥o10-)all need to do ★n0.100`佢地唔做你會點對佢呢;> ☆Th3 EnD☆