蜜糖星星草莓蛋糕永遠在一起(:
stai113
暱稱: 貓不愛魚
性別: 女

2009 年 12 月 27 日  星期日
★2009-12-27♥

 

01:) 你叫咩名 -StepH.
02:) 想你老婆老公叫你咩 -吾講>v<''
03:) 有無拍拖 -吾講>v<''
04:) 無論明戀暗戀.佢而家係你邊個 -同學
05:) 你愛唔愛你老婆/老公 -愛^0^~
06:) 有無試過有lg/lp仲對其他人有少少心動 -吾講>v<''
07:) 知唔知道你愛果個愛唔愛你 -知道
08:) 佢平時點叫你 -都話吾講落-,-'
09:) 未拍拖之前咩關係 -好朋友
10:) 有冇散過 -有:(
11:) 介唔介意佢有第二個人係個心度但係仲溝你 -介意><
12:) 介唔介意佢以前 -55
13:) 同你愛人講句野 -我愛熊熊..
14:) 肯唔肯定會同佢一生一世 -吾知..
15:) 你守唔守承諾 -守,一定守..守吾守到系另一回事XD
16:) 有過d乜野承諾係最重要 -吾公開lo..
17:) 有冇去到邊度都諗起佢 -有
18:) 係咪成日同佢堡phone粥 -係
19:) 邊首歌最岩你地 -全部幸福嗰D歌^///^
20:) 想要個識哄你但係花心既.定係要個唔識哄你但係專一 -唔識哄我但係專一;)
21:) 你鐘意果個係咪好人-係^^
22:) 同愛人最難忘既事 -吾公開得...吾系淫野==
23:) 對上一次做咩事要嗌交 -因為我同人講
24:) 你果陣有冇想散 -散左lo咪==
25:) 有冇對其他朋友做曖昧行為 -有
26:) 你同左佢1齊幾耐 -2個半月(79日)
27:) 點樣係埋一齊->///<
28:) 有冇諗過單身比拍拖更好 -有
29:) 相唔相信一生一世 -相信
30:) 如果你係同性戀你最想同邊個一齊 -你牙==
31:) 你鐘意主動定被動 -主動
32:) 如果情人話想攬你會唔會say no -吾會
33:) 如果情人話愛你 你會點答佢 -''我都系>///<''
34:) 佢有冇同你講過; 我愛你 -冇
35:) 有冇愛到佢要生要死 -有
36:) 介唔介意佢唔好既地方 -一時時
37:) 情人無錢咁你會點 -我有$$咪得lo...
38:) 有冇試過唱情歌比你愛人聽 -冇-,-
39:) 佢對你講過最霖既係邊句說話 -有但吾公開得==
40:) 你想佢愛你多.定係自己愛佢多 -佢愛我多^^
41:) 有無為過佢喊 -有..一定有
42:) 因為咩事所以會為佢喊 -冇得傾電話
43:) 有無試過玩弄人地感情 -冇!!
44:) 有無比人玩弄過感情 -有!!
45:) 平時鐘意同情人做咩野 -做愛.........心麵包XD
46:) 有無見過家長 -冇lo...
47:) 知唔知道對方長唔長情 -吾知le?~
48:) 自己長唔長情 -長
49:) 鐘唔鐘意錫你愛人 -中意>///<
50:) 有無係佢懷抱入面訓著過教 -熊熊^^
51:) {如有;} 你覺得點 -好多毛XD
52:) 想時間係同佢做緊咩果一秒停 -去迪士尼~
53:) 有無試過心痛既感覺 -有!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
54:) 你覺得情敵係邊個 -cc
55:) 覺得有冇人可以搶走你愛人-cc
56:)你易唔易哄 -易
57:) 易唔易心軟 -易
58:) 情人做得最過份既事 -吾采我..
59:) 有朋友鐘意你愛人,你會點 -曾死佢...                                       
60:) -///-
61:) 你情心關唔關心你 -一時時
62:) 最鐘意係msn同你情人打乜野 -爰我^3^
63:) 最唔鐘意佢乜野 -嗝氣
64:) 有冇試過因為另一個女/男嘈起上黎 -有...cc lo...
65:) 你嬲佢嬲得制會唔會喊 -會
66:) 覺得真愛而家係咪佢 -er...
67:) 最鐘意同佢做d咩 -爰....心蛋救==
68:) 有無諗過自己配唔起愛人 -冇
69:) 有d咩你地係最夾 -冇==
70:) 愛人係咪非他不可 -...-
71:) 你愛人對你做最體貼既咩事 -冇-,-
72:) 想唔想同你愛人一齊訓教 有
73:) 有冇試過呷錯醋 -有牙!!!
74:) 鐘意佢係前面攬你定後面攬你 -後面
75:) 鐘意你情人短頭髮定長頭髮 -==
76:) 如果分左手最想同佢講最後一句咩說話 - 再見了...TT
77:) 希唔希望自己係佢咁多個愛人中最難忘既一個 -55
78:) 有冇比情人話自己煩 -冇講出口但feel到有..
79:) 仲有冇為以前既邊個留戀 -有
80:) 想唔想將自己既dream house 貼哂你兩個既合照 -...
81:) 你係咪對呢段感情認真 -系
82:) 有冇試過敷衍佢 -有
83:) 佢同你係咪差唔多高 -...
84:) 如果你情人好矮.介唔介意比人話你地兄妹戀/姐弟戀 -唔介意
85:) 想同邊個1齊住dream house -佢lo...
86:) 有冇老婆/老公做任何一件事都支持佢 -有!@!
87:) 有冇為大家放棄1d野 -有..介煙lo...
88:) 每過一個月你會點慶祝 -冇..
89:) 你愛人鐘意咩禮物你知唔知 -知..
90:) 如果你生日你想你愛人送咩比你 -佢記得先算...
91:) 佢係你第幾個愛既人 -數不清
92:) 係你心目中佢排第幾 -3...;p
93:) 做呢篇野係咪想比對方知道自己有幾愛佢 -系..ha~
94:) 如果有一日; 冇左佢你會點 -喊死..
95:) 冇左佢.自己會唔會好唔慣 -會
96:) 有冇試過亂發對方脾氣 -有
97:) 介唔介意同情人飲埋同一枝飲管食同一盒飯 -唔介意
98:) 會唔會餵佢食野 -會.但冇試過...
99:) 係咪重色輕友 -系
100:) 做完啦; 最尾用較大既字型講出你愛人既名 --3-''

熊熊:]


★ 我相信做左咁多題 ; 你一定好愛佢(3
希望你地永遠甜甜蜜蜜.  捉實佢啊如果唔係冇左你就大件事咖啦(l)xd

 

 這一篇日記誕生 :2009-12-28 03:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 



2009 年 12 月 26 日  星期六
★2009-12-26♥

 

琴晚偷玩電腦比阿媽發現左 TT

成個X'mas冇得玩-3-'''

依家又偷玩XD

---

琴晚好開心^^

心照lo~>v<

吾知咩事吾好問點解...吾該!!

---

究竟邊個系五號仔???

---

轉歌仔~

---

傻豬愛熊熊>///<

 這一篇日記誕生 :2009-12-26 03:10 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 



2009 年 12 月 25 日  星期五
★2009-12-25♥

 

今日...

首先同大家講::

Merry Christmas

---

今日去跑步...

跑左三千幾步..

算小lu~

跟住mamii尼接我...

由朝跑到晚..

傾電話仲多過跑XD

---

超中2mamii送比我隻熊啤啤^^

 

 這一篇日記誕生 :2009-12-25 08:16 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]