唉,,有野想講,,但搵吾到聽眾
就閃返上黎系blog到講,,
聽日諗住幫高妹婷提早慶祝生日,,
點知人佢約晒d女仔- -冇約男仔
攪到得我1個男仔,,而我又知你有去wo
其實你吾講,,我都知你系到避緊我傢na
既然聽日系人地既生日,,而你又避緊我
去到我地只會冇野講,,可能會攪到你重吾開心
所以選擇左吾去,,寧願你開心d重好,,
聽日最多又系留系屋企發毛,,
冇所謂na,,最緊要都系你開心之ma,,
唉,,祝你地聽日玩得開心d,,
希望可以系你xg見到你聽日開心既相na
系到祝angela生日快樂na-v-"