近來日日都返工好悶下............又冇咩時間打日記bo,,所以今日打返篇咁耐既總結,,
近來成日諗將來應該點,,讀d咩野好......覺得好煩,,仲有返工好憎一d人,,
近來返工果時都見到一d相同既人,,仲有個幾得意既女仔日日都好似對住我笑咁,,
==唔知佢係傻定係.............haha,,下次等我主動同佢傾下計先