好汗的一天...勁俾人電....哈哈.*
今早我遲到.要丫細同佢個fd等我..*真係唔好意思尼∼∼
上winnie堂先,做d好無聊嘅野..*唔講啦..不過聽講係sam2前最後一堂...*見唔到winnie真好...奸笑ing∼∼
之後lunch,唔該zoie係咁問我地問題尼∼∼幫我溫書...可惜我唔熟呀..*佢愈問我愈驚..down下去了..努力溫書吧...都唔明嘅!!我明明昨天溫識晒架麻...點知,訓醒又唁記得晒...丫細∼你點記野架??點好記性嘅∼∼教下我丫..*
IHS..唔係單丁坐喎...哈哈..唔制呀∼爭唔到zoie!!!可惡呀∼{大叫}下次一定要論到我同zoie坐啦...*份卷睇落ok易..*但係陰人架好多都!!1最可惡的是我竟然俾佢陰到呀∼∼嗚..*失左唔少分係尼到..*short q唔識串..*唉∼∼今次冇眼睇啦...哈哈哈..*
跟住冇去踏單車,因為我要準時返屋企睇電視麻!!!呵呵∼{我們這一家}好好睇耶∼∼唔知幾時阿ho同我講尼套戲係俾中學生睇架!!!所以我咁鍾意睇係正常架...唔關我的智商事呀∼=="
同丫細.毛毛.katy.蚊蚊去左超級城市行西田丁..*睇到d好得意好得意的倉鼠呀∼∼一堆堆咁訓架佢地∼∼一定好凍架啦佢地∼∼哈哈哈..*好可愛呀.*但係唔影得相..唔制呀!!*之後去我最鐘意的店舖..玩具反斗城***嘩卡卡卡..*途中勁俾毛毛電囉∼∼
毛毛好大電呀!!毛毛發電廠..哈哈..*
我隻手路過佢條牛仔褲出面之麻..都過電呀!!笑死人囉..我同毛毛成日無啦啦一齊叫:呀!∼∼嚇到丫細佢地O左嘴...哈哈..*隔住條牛仔褲喎!!!我從來都未試過佈人隔住條褲都過到電架..*笑死人啦∼∼毛毛次次電過野都勁痛苦咁嘅樣∼好好笑呀..*但係好痛囉...呵呵∼
毛毛∼你快d搵過同你同電荷的人啦∼∼咁就唔會電親人啦...
由今日開始見唔到佢地啦..*我一定日日都好悶架啦..*
丫細,我今日睇返你昨天的XG,哈哈.*
多謝你聽我訴尼..*
傻婆∼你尼排有火氣大咩??不過我仲頂得順喎..唔多覺*
哈哈..*
以為傷口已經痊癒
偶然觸碰還會刺痛
|