°×.*`。StaR\"_BloG\"」
starlife
暱稱: °*[*"__小星...]]▋*"
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-03
2010-01-26
2009-11-12
2009-07-26
文章分類
全部 (218)
"音樂.x (9)
日記 (204)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
蟲世界
""牛丸@XanGa...
++鬼妹仔++
*.小楓.*
Goosie
小to
余同學
陳同學
楓之天空
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
心愛連結
Avril Lavigne Home Avril Lavigne JIROstar :.Rainie Studio.: Ariel
2007 年 1 月 13 日  星期六   晴天


生活記事..* 分類: 日記

今日去左m記食早餐...見到個人清潔個盤時,將個盤一身分為二!!!其實係佢大力得濟整到個盤斷開左姐....汗.*

無野好爆..爆下細佬d野啦..話說電視做緊政府宣傳預防子宮頸癌的廣告..我細佬一野講左句:嘩!好靚呀!!
媽:下!!子宮頸癌好靚呀!!!{大叫}
細佬:咩呀..我話把槍呀!!
原來有把槍"苗"住d女人,佢指那把槍....*大汗...

今日可以好安靜咁整理我d玻璃樽...好滿足呀∼∼我今日睇到小楓個blog..嚇死我啦!!搞咩黎呀...好驚呀....*嗚∼∼

快d考完中文啦..*咁就可以出街啦...

原來you tube有好多我miss左的我們這一家睇呀..*正
我第日post個網上黎先..*

我想搵工呀..*{ 大叫∼ }

 



2007 年 1 月 11 日  星期四   晴天


余小鵬生日快樂..* 分類: 日記

今日day off..*好悶呀∼∼
勁煲人日記..*諗住去小楓的日記聽宮野首歌..*點知禁極都冇個位係for我聽嘅..only歌詞...嗚∼∼偶好想聽呀∼偶好想聽呀!!!〔大心〕
1:30交收成功!!!現金進帳....$20*汗*
原來今日係玩具展最後一天啦..*昨天11點幾蚊蚊先同我講∼∼嗚...*算啦..

xanga轉左車車底....好花呀頂唔順...等陣得閒再轉個清d...*

大件事大件事!!!xp靈異事件.....請大家試下張以下圖保存到某個目錄下,查看方式選擇縮略圖,看到的小圖卻變成另1張一個著和服的少女,據說這是清華學子發現的xp漏洞,好驚呀∼∼我都試過...係真呀∼∼呀...*好驚呀∼∼

http://www.hkisee.com/attachments/month_0611/rPwxMjM=_MONfhPwkhYMZ.jpg

 

晚上打俾魚同學...哈哈..*我地好耐冇傾過電話啦..一傾就差唔多兩粒鐘..*
原來佢係佢個班係最高架啦!!哈哈!佢仲話我aR..:牛丸,如果你係我地個班,你一定係巨人啦!!
雖然尼個應該係事實,我聽到亦到笑到肚痛,但係死人魚同學駛唔駛咁直接呀∼∼哈哈..

 



余小鵬生日快樂..* 分類: 日記
魔頭∼生日快樂尼..*
唔好意思呀∼∼我唔記我買材料整生日蛋糕呀 > < "
不如第日補返∼∼ok??

 



2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天


過電毛jo..* 分類: 日記

好汗的一天...勁俾人電....哈哈.*
今早我遲到.要丫細同佢個fd等我..*真係唔好意思尼∼∼

上winnie堂先,做d好無聊嘅野..*唔講啦..不過聽講係sam2前最後一堂...*見唔到winnie真好...奸笑ing∼∼

之後lunch,唔該zoie係咁問我地問題尼∼∼幫我溫書...可惜我唔熟呀..*佢愈問我愈驚..down下去了..努力溫書吧...都唔明嘅!!我明明昨天溫識晒架麻...點知,訓醒又唁記得晒...丫細∼你點記野架??點好記性嘅∼∼教下我丫..*

IHS..唔係單丁坐喎...哈哈..唔制呀∼爭唔到zoie!!!可惡呀∼{大叫}下次一定要論到我同zoie坐啦...*份卷睇落ok易..*但係陰人架好多都!!1最可惡的是我竟然俾佢陰到呀∼∼嗚..*失左唔少分係尼到..*short q唔識串..*唉∼∼今次冇眼睇啦...哈哈哈..*

跟住冇去踏單車,因為我要準時返屋企睇電視麻!!!呵呵∼{我們這一家}好好睇耶∼∼唔知幾時阿ho同我講尼套戲係俾中學生睇架!!!所以我咁鍾意睇係正常架...唔關我的智商事呀∼=="

同丫細.毛毛.katy.蚊蚊去左超級城市行西田丁..*睇到d好得意好得意的倉鼠呀∼∼一堆堆咁訓架佢地∼∼一定好凍架啦佢地∼∼哈哈哈..*好可愛呀.*但係唔影得相..唔制呀!!*之後去我最鐘意的店舖..玩具反斗城***嘩卡卡卡..*途中勁俾毛毛電囉∼∼

毛毛好大電呀!!毛毛發電廠..哈哈..*

我隻手路過佢條牛仔褲出面之麻..都過電呀!!笑死人囉..我同毛毛成日無啦啦一齊叫:呀!∼∼嚇到丫細佢地O左嘴...哈哈..*隔住條牛仔褲喎!!!我從來都未試過佈人隔住條褲都過到電架..*笑死人啦∼∼毛毛次次電過野都勁痛苦咁嘅樣∼好好笑呀..*但係好痛囉...呵呵∼

毛毛∼你快d搵過同你同電荷的人啦∼∼咁就唔會電親人啦...

 

 

 

由今日開始見唔到佢地啦..*我一定日日都好悶架啦..*
丫細,我今日睇返你昨天的XG,哈哈.*

多謝你聽我訴尼..*
傻婆∼你尼排有火氣大咩??不過我仲頂得順喎..唔多覺*
哈哈..*

 

 

以為傷口已經痊癒
偶然觸碰還會刺痛

 



2007 年 1 月 7 日  星期日   晴天


Exam..* 分類: 日記

今日好早就要起身..*6:30...{汗}起身時月亮仲係到呀!!!可憐*!

返到去8:20,係到勁講笑...一有人返黎就大叫佢地個名..哈哈..*因為整個campus太靜啦,唔習慣學校唔熱鬧..要大叫一下..*未上堂我同丫細同katy一齊講" 我們這一家 "的情節...好正呀...好期待星期一呀∼∼
winnie幫我地溫書....其實都係我地自己係到溫...*好無奈..*

本來都唔緊張..次次都係winnie勁緊張!!搞到我都緊張埋一份...好驚呀∼∼

考之前見到孫孫..*對唔住呀!!我真係唔記得左..因為之前見唔到你...之前同阿寶,云云佢地出街都見唔到你,嗚...*係我的錯!!你原諒我啦..我下次唔會架啦∼∼嗚∼∼∼{大淚}

reading....分三part.*我見到丫康做得好休閒喎..*咁我未做慢d囉..*點知...出事啦∼∼*我未做完part2的三分二已經淨返15分鐘咋!!!嚇死我!!即刻飛快咁做....唔理岩唔岩啦...總知寫左野落去就算..*so,個result我冇眼睇...!!等死..*

writing...係enquiry latter來的..作作下我諗起曾曾呀∼∼唔知你係未都係今日考尼∼∼好掛住你呀!!嗚.....失去聯絡*
我諗尼份唔會唔合格瓜...*因為得個2題indirect Q...我唔會衰瓜?!一定唔會的一定唔會的!!我個兩句野...*向2A進攻!!!{大叫}

好啦!鬆晒∼∼返屋企訓返教好架先...*小菁菁,小珊珊,zoie,阿子同丫細,我已經send左個ppt俾你地啦...知道時間緊迫..連講詞都send左了...如果收唔到記得問我拎返..*如果有咩做得唔好,唔靚,記住快D同我講啦...*如果唔係冇時間改啦∼∼THX*

 

 

 

 

 

 

迷一樣的人生,迷一樣的我,迷一樣的你.....
到底,是我們控制自己的命運,定係上帝?
係未所有野你已經安排好,等我地尼D有思想的木偶來實行?
如果是你安排的話,
請你告訴我...點解?點解我會碰到不幸?
但當我失望透的時候你又派一班美好的人來幫我??
然後,你又讓我再一試沉重的打擊?*
我唔明...
我點都唔明.....*