返左一星期ive啦...不是人的生活
我每日要用一個鐘返學囉..我自己都覺得好汗囉!每日六點幾起身,我開始體會到奀奀的生活呢。
我每日都要去荃灣轉車,轉48x,但係每次D車都飛站囉..〔我今日都飛左5班〕
唔係講笑,真係五班呀!!!
不過,我雖然我有d後悔選左ive,但我不會放棄的!Never give up!
我會努力將不可能變成可能的!!無論機會有多微,英文有多痛苦,我也不會放棄的說...
因為,我多了一班ive的同伴!佢地都好nine呀...又玩得.上課好開心的!
我唔駛兩日就識到一班friends...因為我們也是來自四方八面的同道人∼
應該一起開心,一起傷心的呀!!!
但我有D掛念中學的你們呢∼∼
|