琴日以前返去羅成績表,,點知今日先係
琴日返到屋企,,玩左陣電腦
之後就去左伯娘到..
之後就去左食飯...
唔知係咪之前冇咩點食野..
食飯果陣好好胃口
食左半碗飯...d餸都好好味
叫左辣子雞..豬紅..茄子豬頸肉煲..蒜容燒雞翼..仲有蝦子炒通菜
之後食到9點左右...
詩羚叫左我去荷里活
9點4,5就到左
之後佢同個fd話睇戲..
睇史力加....睇到11點幾...之後送佢地去搭車
返到屋企已經12點啦...沖埋涼都成一點
有d攰 d頭髮未幹就訓著左 搞到冇時間打日記
咁就一日 如果她也在就好了
今日好彩識醒...7點半起左
之後洗頭...8點8出門口
返學校羅成績表...
唉...英文合格 56分
還未到miss 曾既要求
我也有d失望...
中文-1分合格 如果多一分就唔洗補課啦
真係慘
mathes 唉 大抄
好多科都退左 冇眼睇
唔知佢又考成點呢...好想問佢呀
返到屋企玩左陣電腦
家姐男朋友黎左
之後同佢去左打波....
佢係踢波嫁 跑得好q快 而我又好耐冇打
生蔬到不得了
阿媽同家姐係到打羽毛球...好耐都未試過咁開心啦
唉丫 琴日伸懶腰俾個風扇整親隻手 痛痛呀
今日打波又整親隻腳
真黑仔.......
媽媽話我瘦左好多...呢排又食小左好多
唉 我都唔知自己想點呀
佢好多日冇打日記啦
唔知佢呢排點呀......好想知
佢係唔係轉左日記呀
希望唔會吧
今日已經係兩個月啦
始終我還是只愛她一個
太開心啦
|