6月21日呀!!
生日快樂呀!!王海敏
又大一歲啦..17歲嫁啦.以後要生性啦!!
就算屋企人都唔記得
得返阿妹同貓貓記得你生日都好~開心
多謝阿妹同貓貓呀!!!!!!!!!!!!
今日自己去左7仔慶祝生日
食左杯面..燒賣...仲有支綠茶
距離生日完結仲有1小時30分
好唔開心....屋企人都唔記得..
但我最唔開心既係陳芷欣都唔記得
不過都係應該嫁
係我唔值你去愛先會唔記得
我真係好傻....竟然為左呢d小事又再心痛
真係好傻...根本唔值得我去咁做
或者我應該收埋自己......
我要保護自己....我發誓我唔會再俾任何人傷害到我
任何人都唔可以....冇人可以影響到我......
冇人可以管到我...
死左條心吧啦......
|