今日係6月7日...
沒有陳芷欣的第二十七日..
我係唔係冇希望啦?
陳芷欣你係唔係唔再鐘意我啦?
琴日你話唔理我係唔係真心嫁?
我唔係叫你得閒..想搵我ge時候搵我咩?
點解你到依家仲唔搵我呀?
琴晚坐係張床..聽住收音機..等左一個鐘
你始終都冇搵我..以為你唔得閒..
今日會搵我.........
今日返學..落雨
冇帶傘...
本來想返返屋企拎傘
但果刻想俾雨淋..
我就咁返學...
返到去..全身濕晒
放學..都落雨
都係咁返屋企
我竟然喜歡了落雨天
俾雨淋ge感覺
我係唔係痴線嫁.....
我好傻..以前我
係一個唔會打日記ge人
但今日ge我竟然為左陳芷欣
我竟戀上打日記
有人話係最唔開心ge時候
唔會鐘意講野
而係打出黎
或者依家係我最唔開心ge時候
有冇人明白我ge感受
我個心好痛.....點解我地唔可以再係一齊?
想死......死...可唔可以解決一齊?
我愛你....願你不要不理我
咁就足夠啦...可唔可以
仲有6日大考..陳芷欣加油
|