今日係6月4號
沒有陳芷欣的第二十四日...
今日開始放夏令...放一點四
不過我一D都唔開心
寧願佢係我身邊..放7點8點我都冇所謂
不過就算可以咁又點
現實始終都係現實....我唔可以改變
但願我可以面對現實.....可惜我做唔到
我好失敗.....沒有勇氣繼續生存
我好想喊.......但眼淚沒有流下
今日說想死.....佢已經冇叫我唔好
可能佢已經唔再緊張我....唔再關心我
我真係好愛你......好想你同我一齊直到永遠
唔通我地咁就完了嗎....唔希望呢個係我地ge結局
我唔想......
陳芷欣我愛你...........
距離大考仲有9日....陳芷欣你要加油呀
|