今日係6月6日...
沒有陳芷欣的第二十六日..
分開左咁耐都只係過左26日..
以後ge日子我會點..
我愛你呀..
你話過我地冇可能再係一齊...
拖得愈耐愈唔開心...寧願你自己退出
點解wo...我唔要咁..我要你..
我要你同我一齊....永遠都唔分開..
可唔可以呀...陳芷欣
你有冇掛住我呀....
我好掛住你呀...
日日都係到諗我同你係一齊ge時候..........真係好開心呀
以後仲有冇咁ge日子呀....陳芷欣
今日上Art...刻名....
其實刻左兩個名..一面係我個名 一面係你人個名..( 敏 )同( 芷 )
 
刻左我4堂...搞到隻手好痛...~^^~不過係開心ge....yeah 陳芷欣
仲有7日咋...加油呀 陳芷欣
|