琴晚同同學去打邊爐~^^~
8點3出門口啦
著左3件衫加埋手套仲係好凍 /﹏\
去到車站架車又岩岩走左= =
之後一條友係到等呀等 凍凍
9點先到新莆崗jonh佢地
跟住去左唔記得咩名既酒樓打邊爐啦
叫左好多野食呀 38蚊任飲任食呀 ~^^~
不過就= =''''叫左半打啤酒俾左5罐 6碟肥牛俾得2碟
之後又要我地叫多次= =""
原來d公仔面咁受 5條友係到搶呀 haha 淨係d公仔面就食左7個 haha 傻嫁成班
飲左兩罐啤酒咋 ~^^~
跟住食到成11點 仲有野淨 係到猜包剪搥 輸果個簡樣黎食呀
猜左7,8次我食左2次咋~^^~
埋單走人 328$ 哈哈
之後去搭車 架車又岩岩走左= ="""
返到屋企12點幾啦 沖涼訓教
新年過左啦 逗左3百幾蚊咋- -
同亞媽家姐打牌都輸左成3百= =""今日既利是錢得返幾十 真係好慘呀
琴日係人日呀 祝大家生日快樂 !!!!
今日係情人節呀 祝大家情人節快樂 !!!!
|