有一日,有一對情侶,
個女仔問個男仔:你鐘意我d咩呀?
男仔就答:冇呀..鐘意係冇得解嫁!!
之後個女仔就好嬲好唔開心.....
個男仔就即刻話:因為你靚女,溫柔體貼,細心,善解人意,我愛你!!
跟住個女仔就好開心啦
但係好不幸.....有一次文通意外
個女仔成為左植物人
係醫院..個女仔張床隔離有封用眼淚寫成既信
封信既內容係咁既:我曾經話過因為你靚女,所以我愛你,但係你依家咁,我冇咩理由要愛你!
因為你溫柔體貼,所以我愛你,但係你依家變成咁,我冇咩理由要愛你!
因為你細心,善解人意所以我愛你,但係你依家咁,我真係冇咩理由愛你!
不過依家既我仍然十分愛你,我愛你係唔需要理由既!!!!因為我愛你!
|