halo呀 仲有黎我日記睇既咁多位傻瓜!!!
好耐冇打日記啦~^~^~
因為部電腦壞左...呢排又大考lo
今日份中文好難呀= ="
都唔知講咩既
點答呀? 牛丸冰老師
今日又俾個訓導叫我剪頭髮啦
佢叫我今個星期好剪啦wo
如果唔係下星期佢幫我剷wo ~_~!!!
原來唔經唔覺 我又高左矮左肥左瘦左呀!!!
有冇人係考緊試嫁?
有就加油啦~^^~
唔講啦 掰掰 咁多位
因為害怕失去,所以才讓自己刻意失去,
看看自己能否承受得了。
可是,屬於你的東西,縱使失去了,也一定會回到你身邊去••••••
••••••我會一直喚你的名字,無論••••••
我倆隔得有多遠。
|