今日好早就起左身^^
跟住同媽 家姐 仲有亞叔一齊去明星飲茶
飲完茶 亞媽一場黎到黃大仙 之後就去左舅父屋企坐
幫舅母整返好個架呀 ^^ 嘻嘻
3點半就走啦 返屋企
返到屋企開電腦玩= =''
依家6點半啦
打埋篇日記就要去飲啦
點解呢排咁多人結婚嫁
^^ 公喜另一對新人 ^^
就黎新年啦
你地識做呢 haha
Tomorrow is another day
明天又是新的開始
我要繼續努力讀書 聽日唔可以gel頭呀
儀容大檢呀 好彩亞sir偷偷地話我知姐
多謝Ming sir
如果唔係要俾 飛機陳(訓導之一) 剪頭髮= =''
太恐怖啦/﹏\!!! 太多人死係佢手上啦 ><''
從來沒我份 犧牲當做例行 我慣了傷心
我不過是個人 都會難堪 不想充當他替身
這情敵太狠
|