唉....唔想留係屋企呀= =''
今日break time食左一兜面
lunch食左一隻雞翼= =''
跟住就冇食野啦
哼...好叻咩
我唔會衰俾你睇=^=
。 。 。 ☆ 。 。 。 。
。 。 。 。/\ 。 。 。
。 。 。/﹏﹏\ 。 。 。 。
。 。 。/_﹏﹏_\ 。 。 。
。 。 ■/﹏﹏\○。 。 。 。
。 。 。/﹏﹏﹏﹏\聖誕節快樂_*
。 。/__﹏﹏__\ 。 。 。
。 。 ※ /﹏﹏\ § 。 。 。
。 。 /﹏﹏﹏﹏\。 。 。 。
。 。 /__ __\。 。 。
。 。 。∞ || ∞。 。 。 。
■■ | | □□
■■ ---- □□
|