哈哈~生日啦~大個左啦又...
今日7點幾起身
食左個早餐
就番學學
同carmen,張雯,小yan番學
番到去
都係上堂...派番個math test哈哈21分~~
收左d生日禮物
白雪公主呀~~可愛~知唔知邊個比既呢?
哈哈~好得意~呀靖送架^^
fdfd 送既^^
今日收左幾份禮物^^
唔知今年會唔會多過上年呢><
今日學去左幫老師做野
跟住去食ice-cream
番左屋企~
去左跳舞&買cake(遲d再post相相啦//)個cake係豆豆黎架
跳完舞去左食dinner~
跟住番左屋企lu~
哈哈~唔知個cake好唔好食??
好多人同我講左生日快樂...thx你地呀~
哈哈~聽日到我家姐生日^^
|