今日7點幾起身
同媽媽去食早餐
跟住去左搭mtr
同d fd一齊...
跟住去到得4個人
有幾個走左
so 4個人番
番到去~kaka~
跟住要去hall
坐左好耐好耐
唉唉~
跟住小息
完左番classroom
老師講下野
派下野
我同娟姐係壁執設計==
哈哈~有一個人又係文書^^
跟住就放學
又係同d fd一齊
食左d野先番屋企
搭mtr番屋企...
番到屋企睇電視用電腦
就出去左啦~
去左學野
跟住同carmen去左食dinner,同埋佢表妹一齊
佢好可愛呀^^
食田野家
食完行左陣
番左屋企lu~
聽日正式上課唔想番學呀><
|