琴晚12點訓
玩完cake果個game啦......好玩呀~haha~
今日12點起身
因為睇惡作劇之吻
如果唔係都唔會起身呀
睇完之後
同呀爸呀媽去左mk
行街
跟住番左去新都城行
行左陣
又番左屋企
今日好無聊呀
><聽日又跳舞啦><