stellaleelee
暱稱: ▉° SteLLa⊿▂0nii
性別: 女
國家: 美國
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2011 年 4 月 23 日  星期六   晴天


4/22/2011 23:21 分類: 未分類

THUR

本來打算閉關讀bio

但aki趕住搞簽證

甘岩我又要換passport + 身份證

所以呢日去左中國領事館

 

朝早食左葯成日個人無力 = 3 =

aki又遲遲5打黎

結果成1點半先出去

外面好大風

係42st 等巴士等好耐

去到領事館果邊係海邊

吹到個頭都甩啦。。。。

去到都5知邊度入

行黎行去發現原來兩點半已經珊門

我地遲左半個鐘

%^&*()(*^$%^^&(*&(%*^(*&

白行一趟

去左吉野家食野

估5到42st 有分店

但係。。。差太多。。好美式。。。

 

返到brooklyn去左19st 打波

無打幾耐

係敏度hea左陣

差5多7點走

好凍。。。

 

FRI

$%^&*()(*&^%$%^&*()_++_)*^

 

 



2011 年 4 月 21 日  星期四   晴天


4/21/2011 0:28 分類: 未分類

SUN

好大風

 

本來要陪Aki拒睇醫生

但果幾日d診所都無醫生。。。

途中撞到baka lone

好得意既帽~~~ <3

Yui啊~ Baka Lone啊~

 

之後要為第二日既野餐做準備

係嘉嘉飲野等人之後一齊去買材料

果時應該順便儸埋d menu = 3 = baka

之後去左baka lone度煮野

途中見到久違既ms ng

 

 好彩有aki呢個大廚坐鎮

而我最多只可以煎下餃子甘 = 3 =

雖然好多野好麻煩但都算幾順利既

後來aki好5舒服   T  ^ T

最後差5多10點叫左老豆車拒番去

 

番去時係kings highway見到the rent is too damn high party果位伯伯  = =''

如果5係因爲拒部車甘陽

我都5記得拒乜水

一堆人企係度

連警察都要同拒影相

仲以爲係咩明星 = 3 =

 

 

 

MON

第4屆Sheepshead Central Park 野餐

事前總覺得呢年5多順利

 

阿敏。。。仲有baka lone。。。

係train度搞到我個腦hand左。。。

 

呢次一共有26個人

同上年差5多

好多人去沙地玩排球

雖然有網

但我5想踩沙 = 3 =

我都無點食幾多野

影下相,,打下排球,, 打下牌,, 玩下數字球

比小斌撞到我條腰瘀左 = 0 =

中途有落幾滴雨   嚇死

好彩無繼續落

最後6點幾走

好可惜今次幾位元老都無辦法出席

我應該堅持d叫糖放學點都要黎一黎先岩 T ^ T

 

之後好多人都去第二度食野

而我就同baka lone番屋企

番到U 好凍 T ^ T

想去寵物店睇狗狗拒居然就珊門

 

hm。。我應該死lur行多陣

 

相機歸我  哇哈哈

 

 

 

TUE

下午去左糖新屋hea

搬左~~ 拒居然搬左啦~~ T 口 T

離park 太近了吧。。。

幾中意拒間房

張床好高lor = 0 =

我太手多整跌左個窗簾

嚇死我  哈哈

同拒一直研究big bang 同口琴

用口琴吹cafe   啊哈哈哈

而加甘遲天黑成日都hea到5知咩時間

7點幾先走

我下次一定要去過夜~~~

 

 

WED

傷風未好

老豆要我去睇醫生 = 3 =

順便再睇埋胃

做左個test下禮拜先知結果

 

放假最憎d咩啊

功課。。。

 

聼日乖乖地閉關啦。。。

 



2011 年 4 月 17 日  星期日   雷雨


4/17/2011 01:28 分類: 未分類

Fri

Trip

去times square睇show

去既人數比我預料中既多好幾倍。。。

敏拒地去kings borough都係差5多時間集合

呢次又無熟人陪我去 T ^ T

 

大部人都選擇搭巴士去sheepshead bay subway 站

我先5要逼巴士 = 3 =

就算我有車卡我都揀同老師行路

 

5知前年定幾時

recording clas都有trip去同一個theater睇Black Violin     好正

果時糖都有一齊去  T ^ T

呢次睇既係雜技團

5錯5錯 哦呵呵~~~

 

睇完12點半

仲有d時間hea下

唸住seed拒地早到既話仲可以同拒地食野

但拒地太遲

自己去40書店逛左陣

臨走既時候撞到candice

 

SAT

橫風橫雨 = 3 =

落到宜加都未停

 

朝早想訓耐d都5得

咩都5想做  

 

到底係個mon既問題定我既問題

對眼比以前容易攰 = 3 =

 

AP Bio到底有無可能追番呢 = 3 =

 

^%^&*(*^&*(      唸甘多做乜呢

 



2011 年 4 月 13 日  星期三   雨天


4/12/11 22:53 分類: 未分類

Mon

天氣超好

 

朝早特登早少少起身做埋個allegory

好彩最後都比我嘔左個爛故事出黎

但搞到我遲到

Riley 5可以得罪   = 3 =

十分慶幸自己做左

 

最近聼既睇既都係韓國野

坐車見到幾個韓國人講韓文都莫名的興奮

突然覺得係NY真好

 

Tue

明知會落雨

但個袋實在太重

費事帶遮

好彩放學無落雨 = v =

 

今日black box 好悶熱

有d夏天feel  

啊。。。 我5要夏天。。。

 

Ms Diangco 終于頂5順呢班

第一次見老師教書教到喊。。。 T ^ T

 

放學留低做舊ap exam

#$%^&*()(*&^%$#$

太可怕

做左60幾題

真正識做既好似5夠10題

死得

最近hea太多

都無咩點掂過本書

宜家要睇番曬都趕5切啦

直接住係library 算啦

%*&^)*&&)(&

 



2011 年 4 月 11 日  星期一   陰天


4/10/11 20:45 分類: 未分類

Fri

Aki 生日 = v =

放學去左100 fun

啊。。。   大半年無去唱k

之後去日本街食飯

但去錯甜品餐廳 = 3 =

惟有隨便叫d野飲再轉地方

辣辣地既熱朱古力有d怪。。

之後去大將食串燒

好逼 = 3 =

我已經飽左一半

所以無食幾多野

日本妹 かわいい~~~

後來番到屋企都差5多12點

Jeff從頭到尾跟住我地無野好傾

5 。。。

 

Sat

本來話去打乒乓波篤波

後來去5成 = 3 =

5點幾去19st 打排球

啊~~~ 超耐無打過

笑死左

係敏屋企hea到天黑先走

 

太耐無運動

今日起身周身痛 = 3 =

 

今日浪費左好多時間

allegory 一個字都未開始寫

完全無idea

%(*)($%^&*()_

Riley

%^&*()_)*&^%^&*(