SUN
好大風
本來要陪Aki拒睇醫生
但果幾日d診所都無醫生。。。
途中撞到baka lone
好得意既帽~~~ <3
Yui啊~ Baka Lone啊~
之後要為第二日既野餐做準備
係嘉嘉飲野等人之後一齊去買材料
果時應該順便儸埋d menu = 3 = baka
之後去左baka lone度煮野
途中見到久違既ms ng
好彩有aki呢個大廚坐鎮
而我最多只可以煎下餃子甘 = 3 =
雖然好多野好麻煩但都算幾順利既
後來aki好5舒服 T ^ T
最後差5多10點叫左老豆車拒番去
番去時係kings highway見到the rent is too damn high party果位伯伯 = =''
如果5係因爲拒部車甘陽
我都5記得拒乜水
一堆人企係度
連警察都要同拒影相
仲以爲係咩明星 = 3 =
MON
第4屆Sheepshead Central Park 野餐
事前總覺得呢年5多順利
阿敏。。。仲有baka lone。。。
係train度搞到我個腦hand左。。。
呢次一共有26個人
同上年差5多
好多人去沙地玩排球
雖然有網
但我5想踩沙 = 3 =
我都無點食幾多野
影下相,,打下排球,, 打下牌,, 玩下數字球
比小斌撞到我條腰瘀左 = 0 =
中途有落幾滴雨 嚇死
好彩無繼續落
最後6點幾走
好可惜今次幾位元老都無辦法出席
我應該堅持d叫糖放學點都要黎一黎先岩 T ^ T
之後好多人都去第二度食野
而我就同baka lone番屋企
番到U 好凍 T ^ T
想去寵物店睇狗狗拒居然就珊門
hm。。我應該死lur行多陣
相機歸我 哇哈哈
TUE
下午去左糖新屋hea
搬左~~ 拒居然搬左啦~~ T 口 T
離park 太近了吧。。。
幾中意拒間房
張床好高lor = 0 =
我太手多整跌左個窗簾
嚇死我 哈哈
同拒一直研究big bang 同口琴
用口琴吹cafe 啊哈哈哈
而加甘遲天黑成日都hea到5知咩時間
7點幾先走
我下次一定要去過夜~~~
WED
傷風未好
老豆要我去睇醫生 = 3 =
順便再睇埋胃
做左個test下禮拜先知結果
放假最憎d咩啊
功課。。。
聼日乖乖地閉關啦。。。
|