Henry過幾日就要去Binghamton
今日係開學前最後一次見拒
送左條Takoyaki 電話繩比拒
拒請我地食sushi lor yay~~ 好耐無食過 = v =
aki又5知醒
新menu 連ipad,, iphone 都有
叫左個ipad 好靚 = v =
仲有其他之前無試過既roll
後來見到幾個細路玩真ipad lor = 3 =
跟住去左超人屋企 er。。 好突然
估5到拒屋企甘多樂器。。
彈拒部電子琴彈得我好辛苦
hea到3點幾就走lu
o靚妹fighting~
聼日點捱 = 3 =
今日一直落雨
今日好飽
今日好無聊
好surprise 今日Marilyn 打黎
間接同朱老頭講左幾句
好開心
今日去seed度 早到
dandan 狀態係未訓夠
candice帶左yuki黎
有candice呢種主人已經夠慘
拒仲要比我地一直玩 好可憐
下午陪kiki,, seed去粵旺買lunch 行左好耐
後來seed媽居然突然番黎 好驚 = 0 =
5點未夠就走 帶走左兩本吉他書同一堆pick
陪candice係m記等拒媽等到5點
手指痛
今日為左5留係屋企
同kiki,, seed 去左gc 我居然又去!!!
呢次又留好耐~~~~
kiki 舊吉他賣5成 買左amp同訂左電吉他
之後去dandan度 等ups送電腦去阿貞度等到6點幾
後來出去試圖穩ups既車 見到好多部 好搞笑
最後終于出現左 搬番去dandan度
seed 裝電腦裝到8點
最後我決定要左kiki部吉他
啦啦啦啦啦~~~
琴晚好似3點先訓着 不斷有聲嘈醒我
9點dandan打黎 = 0 = 訓番 10點幾先起身
今日要去seed度
從來無試過等巴士等甘耐 半個幾鐘
最後3架巴士一齊黎 = 3 =
去到m記同拒地又坐左陣
kiki一直剪圖 candice居然帶左襟章機 = 0 =
去seed屋途中撞到seed媽
candice 整襟章整到成床都係 我買左4個
後來一路練 我犯左個好嚴重既錯
笑到差d斷氣。。。
走果時又等左好耐巴士 天 點解
搭巴士5陰公 等巴士先陰公 = 3 =