今朝夢到澳門
5止想返香港
澳門都好想返
好想一直留係夢境
就算係噩夢都好 都5要醒
呢兩日天氣都好舒服
涼涼地
今日本來唸住自己出去行下
後來糖話打波
但其他人都5想出去打 = 3 =
因爲今晚電台搞歌唱比賽 好多人都去
後來同糖去左散步
行左去海邊碼頭 好舒服
走果陣見到zhimin同拒哥 一齊番去
原來zhimin要做警察~~ = 0 =
今日去seed度
甘arm 同dandan kiki一部巴士
阿~~ kiki ~~
去到seed都未開始煮飯
無幾耐aki都黎左 同seed一齊煮
苦瓜x鯪魚 蝦仁x蛋 外賣鹵水豬肚
5錯5錯 = v =
後來一直等seed 換弦調音
er 。。。 曬左好多時間
aki仲訓埋 比dandan狂影
5點幾走人
番到黎仲要洗3 如果5係可以出去打波 T ^ T
YUI <3
今日又早起 眼訓
下午同糖去aki度
行路去kings highway 當做運動
其實去到都無咩好做
睇mv 睇band 玩吉他
3個人飲一支ice 糖塊臉又紅左
係甘搞aki d 化妝品 仲想對我地出手 好驚 = 3 =
最後居然5記得影相比henry 。。。。
聼日seed煮飯 ??!! = 0 =
琴晚好熱 訓5到
不停夢到 youtube,, chonny,, love light,, chonny,, love light,, youtube,, chonny,, love light,, youtube
一直重復既野真係好可怕
琴晚好彩教左鬧鐘
起身一沖完涼就要落去 頭髮仲係濕既
拒黎得太快了吧 er
無奈 5自在 有咩意義呢
今日開始睇鋼煉fa
同之前果部有咩5同我都講5出
太耐啦
蚊 你好野