喂啊....
點解我會咁好彩...
今年summer service個CL係我之前cpl. course 個姐姐><
好驚驚,,好緊張x(
好想肥琪系到....
好想做番文書...
好驚做主席要打電話/A\"
希望所有野做得好好睇睇><
form test啦,,,,吳欣豆...
你快D溫書書喇,,
做功課!!!
聽日上完head就乖乖番學校溫書=)
一齊溫!<3
傻傻地hee"