|
|
| stephanie6 |
|
暱稱: 姍姍 性別: 女 國家: 香港 |
| MORE... |
| «‹ May 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
最新日誌
日誌分類
我的好友
我的連結
|
2006 年 8 月 21 日 星期一  |
冰冷之旅...  |
今日好早起身...
點解??
因為要去睇早場...哈
我地去睇戀愛初歌..
我個人認為都幾好睇..
入面d歌又好好聽..
之後我地去左食pizza..
d野好貴..
所以我只係叫左麵..
嘩..食到好辛苦..
太多野食..
之後我地就去冰雕lu..
入到去真係好凍..
我最怕凍..
入面好黑..
但好令牙...
我覺得冰梯好好玩..
好想再玩多次..
好正..
之後仲去左晴屋企食飯...
好開心...









|
|
|
我黎留言 la~ XD
冰雕好似唔錯喎, 我最鍾意凍凍呀~ 哈哈 ^^V
記得 add 我做好友喎~ 呵呵~
|
網主回覆
係牙..冰雕好好玩牙..
我add左你la..  Posted at 2006-09-01 02:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YinG* 於 2006-08-22 10:11 PM 發表:
入面好凍牙...
不過真係好靚...
值得再去多次..
|
網主回覆
係牙..係牙...
我想再去玩果個冰梯...
好好玩....  Posted at 2006-08-23 01:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
 |