在此只想講一句,,miss lok 巧狠...
今日超多野做LOR...死P街..
朝早番學..凍...就入門口果時見到GLADYS..一起入去..XD''
上到去..吾記得左DT系要帶工衣..SHIT*..溫豬..
DT堂..鄺SIR超巧人地俾我地整LI ..THz*
IS..知道了KITTY超愛飛輪海..我也是..XD''我就喺道狂諗番只對你有感覺既歌詞..我之前背過
架..>V<''VIVIAN 仲話KITTY 成日講::我有我的YOUNG,,你有你的OLD// XD;; {{[妖,,,下堂又要IS
TEST ,,CHEM陳真系瘋了..}}]
LUNCH,,排我地既演活該者的物與情...我喺道食朱咕力豆..>3333<''
中文..DICT..OK LA,,
MATH..TEST..想屌爆佢LOR,,出5頁紙要我地8個內做哂..ON架??今次一定吾合格.. 很掛住
你..MISS CHAN..果條MISS LOK 仲想叫我地一日做哂HOMEWORK BK..真系傻左架佢...
ENG,,冇PREPARE ENG BOOK REPORT..MIZ LEE 鬧人..死某某人..吾見左張紙就調到我咁前..本
身我是5月講滴..
放學..LI,,去HE ROOM,,梁桂思............只系講一句..俾人化到......................
|