巧煩哩..天日就要TEST中文同HiSTORy,,溫都未溫,,p定了..
今日搭bUS既時候MiRANDA叫我吾巧等佢,,咁我就走先..行行下見到暴力熊&GLADYS..諗住嚇佢地,,點知GLADYS見到我,,咁之後就嚇暴力熊,,佢話嚇死,,我真掂..咁都嚇到佢"
今日仲早過eeyOre番到去,,,還是第一次..
入到去,,即改中文練習..仲有做埋未做完既中史作業..
又要MORNiNg ASSEMBLy,,落到去廳完一大篇無聊既野...點q知仲以為有得走既時候,,死人pk扯旗怪又吾俾prefect帶我地上去,,又要企,,超食屎lOr,,李太問佢點果時,,佢又話我地排得吾巧..整到之後又要落黎排隊..浪費哂我D時間,,
都話佢浪費哂我D時間架LA,,整到我地上到去都要上去3/F 道上中文堂,,
中文堂,,史迪又講番佢係跑跑卡丁車既事跡,,佢同我個fD一樣,,都系買左果架新車..不過我個fD果架系無限期,,我個fD講滴"
落到去先知CiNDy早退,,沒事嗎??
2堂ENG,,HEA lOr,,又要作文,,仲要有QUiZ,,我都系果時先知要,,
iS..大家在唱歌"XD"唱左巧多歌哩..我地3個系點唱機..>33<"仲對住曾芷慧唱月亮代表我的心,,系咪冧死呢??XD"之後仲有埋D無聊野XD"大家個個都有巧大個老鼠仔,,,XD"笑屎..仲有,,,暴力熊有巧大既2粒魚蛋,,巧多人都有,,不過EEYORE同黃詠彤都冇,,佢地話佢地冇肥肉,,我地話我地既彈性巧,,=3="
LUNCH,,又見到拍手aR伯,,驚驚地,,入埋牙波蘿食,,雀屎無動於終,,xd"之後打波,,巧巧笑哩"
HiST,,又叫我答問題,,,有答,,不過又俾佢問我個字點解...=3="
GEOG,,MAP READiNg"
MATH堂巧快過哩"
放學幫KiTTy打篇野..等大家都ok就走,,
又見到扯旗怪,,oh FXXK"
|