今日同MIRANDA & LOK & 暴力熊 & CARRIE去睇DF要做既畫展..
如果吾系要做DF果個,,我都吾黎,,,巧無聊牙佢D野...有一間仲有D翻生侏羅館既
FEEL,,XD''
之後去做買送俾鄺SIR既野,,,一開始都諗吾到,,佢咁大個,,都吾知送咩巧,,之後吾知邊
個話送...... 然後我地就去搵下邊D岩LA,,最後去左MUJI買...然後就要傾去邊道食野,,順便整整
佢..最後去左M記...CARRIE畫左隻"豆豆",,WINNIE THE POOH果隻..暴力熊諗吾到,,而我同
GLADYS就番去先畫...MIRANDA就帶番屋企...
然後大家就走人..我就跟暴力熊番佢個教會..XD"一去到,,見到佢個小組既組長..叫
HAPI..佢問我佢宜家似讀到FORM幾,,我話佢似退左休..XD''佢又叫我估佢做緊D咩工..估都估吾到
佢做TEACHER LOR...MO佢地到左,,同HAPI講埋足球果D..無奈lOr..
完左之後,,我吾去崇拜,,因為我冇同媽講話6點鐘先番去,,番黎果時順便買埋糖水..正..
番黎...又俾老母鬧..究竟系咪要我肚痛到巧似果日咁,,你先可以吾鬧我牙,,我宜家一冇
事,,又鬧番我,,我又做錯左d咩牙,,,又話我宜家升左f.2,,咩都衰哂,,又話我吾知喺出面學埋d咩,,又
話哥巧過我巧多,,,宜家又做咩牙,,,我又冇得罪你,,,又無端端鬧我...我升f.2衰左.,,吾覺lOr,,喺我
小6果時你咪又話我衰左,,上到中1又話我衰過以前,,宜家又系咁,,系咪要話到我癲你先可以放過我
牙..我只不過系同哥講話.."D MIZ覺得全校最難教既系2E..",,咁D MIZ講到事實真系咁Y,,我講俾
牙哥廳又吾系講俾你廳,,你廳咩Q牙..廳完之後即刻話我吾巧搞咁多野..頂,,你咩事牙..咁人地咁覺
得我都冇計架,,佢地一開始就系咁諗..我都冇計架,,宜家佢地都系針對我地炸麻..你估我地想架,,冇
人吾想俾人錫咁wOr..系佢地都冇俾過機會我地,,想佢地我地改觀,,巧難牙,,,我地一吾似佢地心裡
既乖學生,,就即刻話我地難教+吾掂..有冇人諗過蘋果為何會變爛牙..系因為你地牙,,一d希望都吾
會俾我地,,只系識鬧鬧鬧,,,你地就鬧得開心la,,有冇理過我地點諗牙.. 明明冇咁既事,,總系俾你地
講到果件事巧真實,,有發生過咁,,有冇理過我個心系幾咁難受牙..你都冇清楚過件事,,就一口咬定系
我搞出黎..知吾知我果刻幾辛苦牙,,原以為你變巧左,,一切都系幻象...如果你一開始系吾鋸我,,就吾
巧喺我吾舒服既時候對我巧,,有俾希望,,我宜家又令我失望....
最打擊我既,,就系你話我暗串我吾掂...升呂明才就掂..咁我升培英就吾系人la,,你系咪
咁既意思牙..成日淨系識得讚人地,,你知吾知我都巧大壓力架,,升中1果時...我就知道,,我升既中學
一定系要堅過牙哥既,,吾系我諗吾到我有d咩後果..你成日淨系識得鼓勵牙哥...佢考到全級頭10名
就咩都有,,佢間band2,,考到就易到爆,,我呢...咩都冇講到,,巧得差就只系識得鬧我,,考得巧就咩都
冇..呢個就系做女既後果la,,是嗎??我就知道,, 你廳到人地個仔細個果時吾出聲,,宜家就升到呂明
才..就即刻講出黎俾我地廳,,,不斷講,,,你既意思系我仲未掂la,,我明白滴,,講到咁白,,我吾會仲扮
傻..牙哥話呂明才系廢既,,,,你仲特當講左句;;你考到咩....... 我即刻成個人灰哂lOr,,冇人話我
考吾到,,我果時冇考宜家就俾人咁話法...如果我冇讀呂明才系錯..咁我喺你眼中一定系千古罪人..
是嗎??
=========================
不該再浪費力氣 做些迂迴的事情
用眼神直接對妳輕聲細語
妳沒有別的表情 總微笑轉過頭去
輕易解開我傳送的謎
如果這樣還算不上有默契
至少能代表我們有夠聰明
不用再問為什麼
不用再說些什麼
瞭了 懂了
我們都一直愛著
不用再擔心什麼
不用再害怕什麼
累了 睡了
牽著手一起入夢了
一直算不準天氣 錯過期待的場景
沒在彩虹出現那刻說愛妳
妳一定善解人意 知道我想的事情
所以下雨不急忙回去
如果這樣還算不上有默契
至少能代表我們有夠聰明
不用再問為什麼
不用再說些什麼
瞭了 懂了
我們都一直愛著
不用再擔心什麼
不用再害怕什麼
累了 睡了
牽著手一起入夢了
不用再問為什麼
不用再說些什麼
瞭了 懂了
我們都一直愛著
不用再擔心什麼
不用再害怕什麼
累了 睡了
牽著手一起入夢了
|