估吾到咁快就5月1,,再過多一個月就考試..考完就要升F.3....巧吾捨得哩...
宜家都系巧記得琴日既情況..鄺SiR LASt DaY...上佢既DT堂..同我地傾計&講
笑.. 我真系冇見過一個牙SiR系咁巧對我地..其他果d淨系識話我地naughty..鄺SiR,,永遠不會忘
記你...
仲有鄺SiR既歡送會..xd'''感動滴,,連鄺SiR都喊...我冇喊,,因為已經喊得太多..
已練到堅強既存在..有pizza食...同鄺SiR影相..等巧耐牙..我地自己影住先..XD''
之後仲要去打排球,,,巧煩牙..冇換衫...超多畢左業既人都番黎打..吾打了..同屎
&CARMEN走,,去到巴士站見到寒風滴人..本黎冇打算過去滴..怕佢地話我吾同佢地走又打尖..點知
佢地叫我過去,,巧感動哩..>3333<''
|