第一堂,周sir既疲勞轟炸.......之後miss.R堂頂5順就sleep左成堂-3-
第3,4堂I.S璁姐話肚痛lo.......(大姨媽到XD~~)
食完飯同定洋定德哥去玩咩坦克車=3=要汁野wo= =一個都無lo,肯定係miss.何針對我地= =V
玩完就上佢堂,一入來就比我地小......(有D過分lo其實)
上埋堂電腦就係班主任堂=.=又係訓Z.Z
放左學同星哥落左珍寶...吹左陣水就返左屋企la....