|
~Stephy-心願日記~ |
|
您好!好高興您哋嚟我個Blog... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
我好慘!!!!...""" 仲未識認個邊TIM..."" ^^~** 原來,,,, 我係加拿大生日呀!!! HAPPY BRITHDAY to me!!!~~ 新年會番嚟一次呀!!! 好想同你哋見面...>> 有幾會GA~~ 海洋公園呀!!!!^^** ^^&&&&*** | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
刊登時間:2007-02-02 05:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 訪客留言 (返回 stephy0304 的日誌) |
|
|
ching805 於 2007-02-13 11:18 PM 發表:
HIHI~
|
|
ching805 於 2007-02-08 07:37 PM 發表:
HI~ 你番尼香港牙..甘咪好happy囉!你加拿大戈到有冇fd咖..
|