ha!我生日明明係5月7日 農曆4月22
都味到22號就慶祝左2次 到哥日仲要食飯=.=
oh!shit!連hk的家人都遠到而來 多謝呢^^
梁靜茹專輯可愛的him同王子買左比我 多謝呢~!^^
"別再為他流眼淚" 好正呢^^
你短頭髮也很美!!!新的感受~遘真的 還是喜歡你長頭髮的樣子^^
和某人和解了呢!!