//這一生也在進取 這分鐘卻掛念誰~
stephy57
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
stephy57
暱稱: Stephy
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...
«
‹
May 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
時間過得好快
•
緊持~
•
寒假
•
成績表- -..
•
唉.................
文章分類
•
全部
(40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 05 月 (1)
•
2010 年 03 月 (1)
•
2009 年 12 月 (3)
•
2009 年 11 月 (3)
•
2009 年 10 月 (7)
•
2009 年 09 月 (5)
•
2010 年 05 月 (1)
•
2010 年 03 月 (1)
•
2009 年 12 月 (3)
•
2009 年 11 月 (3)
•
2009 年 10 月 (7)
•
2009 年 09 月 (5)
•
2009 年 08 月 (4)
•
2009 年 07 月 (4)
•
2009 年 06 月 (4)
•
2009 年 05 月 (1)
•
2009 年 04 月 (7)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
IENG77
FoNg12
Samps0n_h0
mg25
albee21
kit42
lovedung
LouDou123
campcpst
Gawin
ianchan234
mengmeng713
顯示全部(28)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 278
今日人氣: 13
累積人氣: 2651
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2010 年 5 月 27 日 星期四
時間過得好快
分類:
未分類
已經到左學期最後啦 我d 英文仲係唔得啦
今年過得真係好快...... 測一測又一段 考一考又一年....
下個星期又exam了.... 好冇心情.............
發表時間:2010-05-27 08:50 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 stephy57 的日誌
)
kazi183
於 2010-05-29 09:47 PM 發表:
加油啦=v=..大家高二見v
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
lovedung
於 2010-05-28 08:13 AM 發表:
加油拉! 你得ga!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
axTer
於 2010-05-28 01:57 AM 發表:
==
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
lazyduck1314
於 2010-05-27 11:26 PM 發表:
小亨~~~你得架~~~~-.-我愛你a~~~~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
FoNg12
於 2010-05-27 09:09 PM 發表:
真系話甘快又一年...好快好快~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 stephy57 的日誌
]