今日同左華仔 祥仔 雞丁 峰哥 肥鵬打波
之後佢地去左一邊開場 我同祥仔去另一邊 之後比話開場 我同肥祥2打3. . . . .
對面個死肥仔!! onj的 走籃唔理人感受 成個撞埋黎 仲問 係咪打交呀!? 明明佢撞9我 fucx! 又唔知自己肥 學人跳高搶籃板 搶唔中個波又成個壓落黎!! 骨都斷啦!!以為肥真係大哂!!