//這一生也在進取 這分鐘卻掛念誰~
stephy57
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
stephy57
暱稱: Stephy
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...
«
‹
October 2021
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
時間過得好快
•
緊持~
•
寒假
•
成績表- -..
•
唉.................
文章分類
•
全部
(40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2010 年 05 月 (1)
•
2010 年 03 月 (1)
•
2009 年 12 月 (3)
•
2009 年 11 月 (3)
•
2009 年 10 月 (7)
•
2009 年 09 月 (5)
•
2010 年 05 月 (1)
•
2010 年 03 月 (1)
•
2009 年 12 月 (3)
•
2009 年 11 月 (3)
•
2009 年 10 月 (7)
•
2009 年 09 月 (5)
•
2009 年 08 月 (4)
•
2009 年 07 月 (4)
•
2009 年 06 月 (4)
•
2009 年 05 月 (1)
•
2009 年 04 月 (7)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
LouDou123
YUKI_TONG
mengmeng713
garyzzzzz
FoNg12
MANx22
mg25
HIMx2
Samps0n_h0
IENG77
PRINCE993
carmanmen
顯示全部(28)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 278
今日人氣: 4
累積人氣: 2819
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2009 年 9 月 14 日 星期一
高一 = ="
分類:
未分類
唉 做埋會計科代= =" 好多我唔想做既野都發生係我身上= = 想懶懶閒咁過左個高一都唔得 可憐. . .上堂好冇心機 唔係傾計就係訓覺 唉 咁樣落去 留班機率都幾高下= ="
發表時間:2009-09-14 09:45 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 stephy57 的日誌
)
HIMx2
於 2009-09-19 12:55 PM 發表:
高一真係咁傪!?
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
kazi183
於 2009-09-19 12:09 PM 發表:
DUNG妹~~
會計係英文的-V-
條友超PK~~~~~~~
咪啱囉..證明你位高權重~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
DAMNSENG
於 2009-09-15 10:32 PM 發表:
會計@.@ Cm~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Gawin
於 2009-09-15 07:38 PM 發表:
理組仲悽慘.....
成堆好似自閉咁叉樣,
想訓又無得訓,
大家一齊+油升班算啦
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
lovedung
於 2009-09-15 05:21 AM 發表:
@@ 會計.. 中文定英文加?
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
axTer
於 2009-09-14 10:47 PM 發表:
唉
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
lazyduck1314
於 2009-09-14 10:40 PM 發表:
小亨~考慮下啦~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 stephy57 的日誌
]