| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
| 2007 年 8 月 16 日 星期四 |
 | |
| 2007-08-16 |
今日上FC睇到自己去左A班=]]
都幾開心 ......可以同到大部份Gee
FD一班.....E.g:Carmen,
K!ana,Elsa,Yo姐,清姐等等'''
但係有少少可惜無得同Karen,
米線仲有ReYan同一班LoRR~
今年都有好多人退左去GLS班
E.g:Janet,Zoe,Kol!c,田傑誠,
譚伯等等=))都有好多人升上黎,,
估唔到連陳偉都入到我地班Lor
不過算La,呢d人正係識得出貓羅分
都無咩用嫁啦!!!!|||||
屋企近黎有暫養左隻狗仔叫做皮皮
幾個月大Ga Jer'''係唐狗M!X沙皮狗
但係好鬼白厭,,成日搵野咬,周圍
大小二便,,被呀媽,呀爸,我同埋呀哥打
左N咁多年都唔識死嫁@.@
又搶埋BB D玩具,,搞到BB好鬼唔gar佢><
|
| 刊登時間︰2007-08-21 05:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|