| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2007 年 9 月 14 日 星期五 |
 | |
| 2007-09-14 |
補!! =)) 13/9
CHI x2老黃右持續進修Lu!!!!!
叫我地做哂正低個d工作紙.......
Eng x2無聊至極,同winnie,米線吹水
LTL搞下班務=]]Maths姚sir放烏y!ng
Eng.IT問我意見,,dunp下dunp下咁答
Phy/Chem/Biox1變左HC=))= HCx2
補!! =)) 14/9
今個學期我地上左He s!n,,,,
同winnie,陳偉,陳曉陽一組=]]-.-
煮野食右同winnie一組,,,第2組|||
Maths x2姚sir話我地教得太快...Rev Wo
PTH老黃點人去Join升旗會==''/
Eng.Oral跟左鬼佬落去Present wo''
Eng x2係到Revvvvvv.>,<CHI係到搞排位
|
| 刊登時間︰2007-09-15 11:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
lo20 於 2008-04-01 12:38 PM 發表:
蕉到上一游"
蕉上"
|
|