
終於都有個機會見下d奧運英雄啦...不過今日就慘慘囉=.=’6點半晶就打比我叫我起身,跟住我就出左去葵方排住
隊先,去到葵青劇院,都唔係咁多人姐...200個人係我面前度啦....一邊等,一邊係度聽歌...等到晶來...
買左罐咖啡同埋幾個蛋糕食早餐....等呀等...等到9點半度...開始落去等派籌啦....我地既號碼係204,20
5既!!等呀等,唔經唔覺都等到成11點啦...d人員係咁話電腦發生故障,2個鐘先輪到100個人...咁咪有排先到2
00號=.=’唔開心既野發生了...佢好大聲咁話依家d表演飛賣曬...仆街....等左咁耐...竟然賣曬,跟住晶
就話返屋企喎..電話冇電...我地2個既電話都冇電咁岩=.=’我自己係果度等左半個鐘度就輪到我啦...買左4張飛
haha....好過冇啦..........跟住就返屋企訓教了....期待左成日既女排今晚大戰巴西...點知輸3比
0=.=’有冇搞錯呀................ |