_後備情人_之日記
後備情人條約:
後備只能當後備**
後備根本冇可能變成正選__
steven2008hk
暱稱: ]]▋*Mr.LunG〝*||
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
11月5號_
11月來啦_哈哈_
10*31_消防大使...
10月9號_CAmp...
好耐冇打日記啦_國慶...
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
無名小站
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 72
今日人氣: 0
累積人氣: 2112
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 19 日  星期六   晴天


好勊呀,好勊呀_7月19號_ 分類: 未分類

 勊死人啦勊死人啦,有冇人可以幫下我呀>3<等我講下今日點解我咁勊啦...留心d聽啦喎...各位kaka

 今日卓卓條粉腸6點鐘打比我,話屋企冇人,叫我去佢屋企>3<係6點鐘呀...第1次咁早起身架咋,平時返學都冇咁早

....去到佢屋企,就我自己整左2個面,一人一半....幾好味呀 我整得kaka..有人想食我整d野就add我啦

haha食完早餐就出發去游水啦...去到城門谷8點鐘=.=’游左1陣我就去左曬太陽果度,想教教豬架我....差唔多

訓著又比人吵醒左=.=屌佢....游到9點度,就沖涼離開,嘩.....出面巧多人呀..個個係度等排隊入去游水...

原來今日早起身都有好處既..haha..跟住就去金星打左1陣機,就出發去九龍灣交入學信,唔到你唔信,次次去九龍灣都

會落雨,今次都唔例外,落左大約5分鐘就停了,交完表,就同卓卓 傻偉去龜仔屋企....坐到3點又去踢波...今日第1

次約人踢波....都幾好玩既...不過有條友脾氣就差d啦=.=’

 阿卓卓哥,下次真係唔同你傻呀...咁q早起身....我依家要訓教教豬啦...88 各位^^

 



2008 年 7 月 18 日  星期五   晴天


7月18號_有趣的一天_ 分類: 未分類

 今日天氣都幾熱下喎,所以今日都冇出街...成日留左係屋企煲碟,(柴犬奇蹟物語)呢套電影足足有2個小時咁多,

但是我看完之後還想繼續看下去,因為真係好感動呀>3<麻里呢隻狗仔真係好鬼得意同埋佢真係一個好媽媽,為了3個仔女,

她不惜一切找東西給她的子女食,同埋她的主人因為地震比埋了,她就用勁地爪剪爪,d爪都留曬血,但她並沒有放棄度,

真的很感動....最感動既1刻就係直升機來救那個小妹妹,但最後並沒有救到麻里,當時飛機上的人都喊了出來....

 睇完碟差唔多5點囉,所以返房訓了1陣,龜仔打電話來叫我去游水喎....我咪叫埋傻偉 卓卓 1齊去囉....

今晚城門谷好鬼多人呀>3<所以今晚都冇物點游到,游到9點半,就沖涼離開了....跟住就去左熊貓打一陣機,點知

咁宦撞到肥邱,呀豬佢地...哈哈...同佢地挑左幾舖拳王就回家了.....



2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


7*1*5_玩得好開心呀_ 分類: 未分類

7157&15 今日8點半卓就打比我,佢以為我唔識起身咩..傻仔來既你kaka...去到才興食個早餐先去城門谷游水,食左個波羅

油同埋1杯我的最愛(凍o茶)就出發去游水啦,去到小食部,等左傻偉5分鐘度,一見到傻偉...柏豪哥來啦...kaka

入到游池,就當然留意下四周既女仔架啦kaka游呀游,游呀游,傻偉串尻我同卓卓,以為我地唔敢去2米游水,串七七咁樣喎

佢,我最後都入左2米游,遲早快過你架啦傻偉,睇你到時點串我....

 游完水11點半度,去左金星打左1陣機機,同卓卓挑左幾舖拳王就出發到西九食sushi啦,去到西九,嘩,多人到呀..

我地排左1陣,就諗住去美國冒險樂園玩,玩左1陣,就去到潮流區影貼紙相相,第1次同卓卓同埋傻偉影,我地扮左唔同既po

st,第1次影完 都麻麻地ok既....點知返到去明將,個個人話我地一早叫左=.=’又要排過隊,個肚餓到就死啦

果刻真係明白到非州d小朋友點可以幾日唔食野呢?我以後唔會浪費食物架啦=.=’經驗今次既教訓....

 落到去,唔理三七廿一,咩都食呀....食左十幾碟,個肚終於爽曬啦...哈哈...食左1個鐘度就離開了

食完野,行行下,上到最高,睇下有咩機打下咁,我再提議影多次相相,佢地開頭都唔太肯,係我逼之下,最後都被逼要影,

kaka 今次既效果好正呀.... 遲少少我會post返2張貼紙相出來架啦..大家放心啦...

 今日真係好開心呀,不過有點兒勊=.=’ 卓卓 傻偉 YOU ARE MY good friend forever



2008 年 7 月 14 日  星期一   晴天


7月14號_晴朗的一天_ 分類: 未分類

  呢幾天,終於收到vtc既信了,看見一大疊這樣的信,不知怎樣是好呀....我9月8號先開學,哈哈,你地(倩毛)

唔到架啦!前幾天,跟卓卓同埋他的女性朋友去了mega box溜冰,當然那天我早上跟他去游水,下午就要回學換衫就要即

去九龍灣,身子當然係勊啦!去到溜冰埸,本來我以為溜冰很容易,誰知一落到冰埸,我就很自大,自己亂衝亂撞,誰知仆了幾次

街,不過都幾好玩的溜冰,下次去到我一定要學識呀>3<

 昨天,聽到一些我唔想知既消息,那個人點解要係你,明明我的心是想打你,但是我又唔可以打你..心裡好茅盾呀...

如果再比我知道你罵佢既,我一定唔會放過你....你睇住來呀同你講你屎忽.....我知道你既心總很關心佢,不過

我根本沒有辨法阻住你,不過我一直會等你.........



2008 年 7 月 9 日  星期三   雨天


失落的一天_7月9號_ 分類: 未分類

 今日係我最後一次著住裘記既校服返學,心情不知開心定不開心好.....同痴利根食早餐食到成9點先慢慢行返學校,

最後一次返學都竟然遲到,是不是有點兒壞呢??上到禮堂,嚴肅的氣芬在我面前展露出來...盧校董講野講左成15分鐘

我就要訓著啦聽到=.=’今日不知做物鬼野,d阿sir成日望住我地4c..搞到我地都唔太敢玩野....見到人地上台我

都不禁想起我1c1上堂拎獎既情境,時間真係好快過,轉眼己經中4畢業了,下年冇機會再係裘記同d朋友仔玩,傾計...

有點兒不習慣呀>3<同埋趙sir,祝你退休之後日日都過得開開心心,我等你係非洲影d相相比我睇架^^遲d一定返來搵你

,總有好多好多朋友仔唔捨得.....