昨日差少少打中校長..好彩打唔中.如果打中我肯定死硬..今日lunch時同班1c打排球..1c有條友打中我個嘴我勁想打佢..上i.s.堂
miss chau罰我地留堂去到4點9到先放人.又去譚傳導溫書.溫到5點4到..同個隻揪玲,kid子健一齊走人
10月16日去打機..7:30去
11月4日去打機8點