星期五冇蛋蛋團"同肥琪佢地去左打波"打到8點半走"星期六同小鬼子佢打機"去到見到kai恩"小鬼子打到2點走"今日d時間過得超慢...
P.S比人誤會我鍾意becky-.-"..用sms傾計就一定有路嫁??你地係吾係有問題牙!!成日係度亂up"你地好仆街牙!!!