萬聖果日...好悶牙...冇出街.1號果日晨咁早日去左身體檢查唉..好慘牙..去完後去左打雞.打到4點到..走人
今日中史唔識好多牙..T.T死硬牙...唔想肥佬牙...今日去左打雞..聽日可能陪人去買3...我都想買牙..冇$$牙.