24號7點幾出左黎..同班人去左尖咀去到9點..行下行下行到唔知咩站..搭地鐵去左高登食野10點幾開始打機..打到1點到我牙妹黎左我比左份禮物佢..佢坐左一陣..走果陣時佢做左某d野..我一定會記得!!打到10點..冇訓過教.仲越打越精神去左一陣西九..又去富昌打波..打到12點幾又去打機..打到4點幾..返學校.去醫肚10點走..11點訓教