今日特別時間上堂...超熱...流汗12點幾同j神佢地去灣仔比賽...差吾多4點先比賽..係個人賽尾二總成績就吾知...死老撩自己走左....要我同j神拎d野返去學校...好攰好攰...聽日死硬家長日....