Today早會
有學生會選舉介紹
佢地話有好多活動搞
好似話有起級足球聯賽.....
我個心就即刻回想起
小學既四校足球聯賽
真係好想參加呀
之後番去課室上課lo
----------------------------
聽日四校足球聯賽
主恩VS協和
8:45a.m.
岩岩先番到黎home
之後就開computer
講番番home途中既野先啦
岩岩4:35p.m.先放學
之後同陳有邦去7-11買野
出到7-11門口
見到一大堆lskc F.1-3既學生
仲見到my sister and我小學既fd tim
有Karen,Polly,譚嘉敏,繆國忠and梁柏軒.....
之後行到去巴士站
見到我地學校(lwlc)既老師等緊bus
之後我就番home lo